Hagemessa 2024

12.-14. april gikk Hagemessa av stabelen og Kjelle var høyst delaktig!

Utforming av hager

Som tidligere år, bisto Vg2 Anleggsgartnere og grøntanlegg (fleksibel yrkesutdanning) NAML med å utforme noen av hagene som var representert på Hagemessa. En fin arbeidserfaring og samarbeidsprosjekt.

Salg av planter og andre produkter fra Kjelle vgs

I år hadde også Kjelle vgs en egen stand med salg av planter, vårkasser, interiørprodukter og produkter produsert av våre elever. Elever og medarbeidere fra Glasshuset hadde forberedt et stort plantesalg, hvor både blodbeger, pelargonia og tomatplanter gikk unna. Flotte vårkasser laget av elevene ved Service, med bistand fra både bygg og naturbruk (fleksibel yrkesutdanning) ble også et flott produkt og vise frem. Noen av våre elever var med på stand, og gjorde god figur! Mange elever og medarbeidere bisto med rigging av stand, og det ble en fin helg på Hagemessa!